Zoekwoordonderzoek

Sleutelwoorden zijn termen of woorden die verband houden met een bepaald onderwerp. Zoekwoordonderzoek omvat verschillende aspecten, bijvoorbeeld: om verkoopgeoriënteerde zoekwoorden te vinden of om maximaal gekwalificeerde gebruikers aan te trekken om de online verkoop te verhogen.

Goed zoekwoordonderzoek is de eerste stap naar een succesvolle campagne voor zoekmachineoptimalisatie. We moeten voorzichtig zijn bij het selecteren van zoekwoorden. Het is lastig om doelsleutelwoorden voor een website te selecteren. Zoekwoordselectie moet altijd gebaseerd zijn op verschillende aspecten, zoals productnamen, services, bedrijfsnaam, merken, functies en algemene voorwaarden. Mensen vergeten altijd het targeten van geografische termen wanneer ze wereldwijd aanwezig zijn en offsite-aanbiedingen aanbieden.

Tijdens het doen van zoekwoordonderzoek wordt het altijd aanbevolen om een ​​grondig marktonderzoek en concurrentieanalyse te doen om de beste zoekwoorden te vinden die door bezoekers van zoekmachines worden gebruikt om online producten en diensten te vinden en op welke zoekwoorden uw concurrenten zich richten die het goed doen in online marketing.

 

Onderwerpen van zoekwoorden

De eerste stap om het beste doelzoekwoord te vinden, is een lijst maken met onderwerpen, producten en diensten die door u worden aangeboden. U kunt ook gebruikmaken van weblogbestanden om te weten welk zoekwoord u in het verleden verkeer en conversies heeft opgeleverd. Doe altijd onderzoek op de website van de concurrent op welk trefwoord ze zich richten en welke zoekwoorden goed scoren voor hun website.

Selecteer een dergelijk zoekwoord dat uw bedrijf en product duidelijk definieert om gekwalificeerd verkeer van zoekmachines te genereren. Er zijn enkele websites die veel verkeer genereren via algemene zoekwoorden, maar die mogelijk niet worden omgezet in verkopen.

Tegenwoordig zijn gebruikers van zoekmachines op de hoogte van het gebruik van zoekmachines voor het online zoeken naar producten en diensten. Ze zoeken altijd naar betere services, kortingen, geografische locaties, enz. Dekt alle mogelijke voorwaarden voor elk; producten, diensten met geografische locaties.

Er zijn tools beschikbaar waarmee u trefwoorden kunt identificeren die geschikt zijn voor uw bedrijf, zoals WordTracker, Overture en andere, om u te helpen bij het zoeken naar zoekwoorden. Maar de uitdaging is, welk zoekwoord het beste is om u gekwalificeerd verkeer te bezorgen. U kunt gebruik maken van statistieken zoals tellen, KEI, concurrentie om de beste zoekwoorden te bepalen.

Veel voorkomende neiging is om de meest populaire zoekwoorden te selecteren die veel concurrentie hebben op zoekmachines. Er zijn factoren die een cruciale rol spelen bij het verkrijgen van een hoge positie voor populaire zoekwoorden, zoals inhoud, paginarang, linkpopulariteit en leeftijd van uw website in zoekmachines. Als u begint met een nieuwe website of een nieuwe campagne voor zoekmachineoptimalisatie, ga dan altijd voor minder competitieve zoekwoorden om een ​​redelijk verkeer te krijgen. Zodra u verkeer begint te krijgen, krijgt u een beter idee van de selectie van populaire zoekwoorden in logische termen. Gebruik altijd algemene voorwaarden, algemene termen, geografische termen, korte formulieren, spelfouten en thesaurus en uw eigen innovatie om de beste zoekwoorden te vinden.

Zoekmachine-optimalisatie-experts bij SEO Internet Marketing Corporation volgen een goed gedefinieerde standaard om het beste trefwoord te vinden voor website-optimalisatie en Pay Per Click-campagnes. Ons interne proces maakt gebruik van diepgaand marktonderzoek en het gebruik van statistische gegevens zoals Count, KEI, Competition en selecteert de beste zoekwoorden. Ons doel is niet om veel verkeer te targeten, maar om kwaliteitsverkeer te richten met behulp van verkoopgerichte zoekwoorden.

Meer lezen over zoekwoord onderzoek doe je hier