Medewerkersonderzoek

Om erachter te komen of de personen die voor jou werken tevreden zijn is het belangrijk dat jij hier goed mee weet om te gaan. Je kan dus niet zomaar een vragenlijstje rondsturen en verwachten dat de mensen die voor jouw bedrijf werken zin hebben om deze te beantwoorden. Er zit namelijk geen echte waarde aan die vragenlijst. Het kan pas van meerwaarde zijn als een medewerker echt wilt dat jij naar hem luistert. Het is ook pas rendabel voor jou als persoon die eigenaar van het bedrijf is dat er statistieken te zien zijn die relevant zijn voor interne groei of iets dergelijks. Het werken met verkeerde testen en onderzoeken kan zeer moeilijk zijn om te verwerken. We willen graag dat jij je inziet dat als eigenaar van het bedrijf het gewoon mogelijk is om een onderzoek te starten waar het echt belangrijk is dat jij goed luistert naar de personen die voor jouw bedrijf werken. Zij willen veel van jou leren en meer van jou weten. Ze willen ook gewoon de kans krijgen om hun verhaal te doen. een MTO is hier voor een goede oplossing.

Tijdens Het onderzoek kan jij het meeste halen uit de krachten van de vraagstukken die jij van tevoren hebt opgesteld. Het liefst wil jij natuurlijk ook dat de tevredenheid van jouw personeel gewoon goed wordt weergeven. Het is belangrijk dat je hier de goede informatie overkrijgt. Dat is ook precies wat wij proberen te doen. we leggen je dan uit wat we precies kunnen betekenen voor jouw bedrijf. Een MTO kost helaas aardig wat geld maar uiteindelijk kom jij wel heel dicht bij het verbeteren van het interne gedeelte van jouw bedrijf. het werk dat wij doen is dus heel belangrijk voor eigenaren va bedrijven. Je zorgt ervoor dat jouw medewerker nu dus zijn eigen ding kan doen.

http://carrierepoort.nl